Reporter David Locke zmęczony swoim zawodowym i osobistym życiem postanawia je zmienić. Przypadkiem natrafia na ciało zmarłego biznesmena zastygłe w cichym hotelu gdzieś w Afryce. Zamieniając zdjęcia w paszportach przyjmuje jego tożsamość, uśmiercając tym samym samego siebie.
Nie uważam się za widza niecierpliwego i rządnego rzeźni w oglądaniu filmów, przetrwałem Jarmuscha (z Herzogiem było gorzej), jestem w stanie wysiedzieć na nudnych spektaklach teatralnych ... jestem w stanie wysiedzieć na 8- godzinnym spektaklu Lupy ... ale na tym filmie po prostu błogo zasnąłem ... jeśli film jest...
Nie uważam się za widza niecierpliwego i rządnego rzeźni w oglądaniu filmów, przetrwałem Jarmuscha (z Herzogiem było gorzej), jestem w stanie wysiedzieć na nudnych spektaklach teatralnych ... jestem w stanie wysiedzieć na 8- godzinnym spektaklu Lupy ... ale na tym filmie po prostu błogo zasnąłem ... jeśli film jest...
mam glupie pytanie: jak kamera "przeszla" przez kraty? glupie, bo zdaje sobie sprawe z rownych zabiegow i efektow, ale mimo wszystko bardzo mnie to intryguje.. czy ktos jest w stanie opisac mi ten zabieg z technicznego punktu widzenia? bede wdzieczna...
Ani kryminał, ani tym bardziej film sensacyjny. Po przeczytaniu opisu fabuły można odnieść takie
wrażenie i chyba wiele osób w ten sposób go ocenia. To był i jest dramat psychologiczny, a
warstwa kryminalna służy tylko jego pogłębieniu, stanowi tło. Jeśli kogoś wprawił w zakłopotanie
ten wątek, to postaram się...